Luo onnistumisista voimavara suorituskykyysi

Urheilijat ovat käyttäneet mielikuvaharjoittelua suorituskykynsä parantamiseen jo vuosikymmeniä.  Mielikuvaharjoittelun vahvuus on siinä, että voit toistaa virheettömän suorituksen lukemattomia kertoja, sillä mielikuvaharjoittelussa ei tehdä virheitä. Innostavinta on, että noin 100 toistoa takaa uuden motorisen suorituksen oppimisen. Tavoitteesi on tämän jälkeen automatisoida oppimasi osaksi suoritustasi. Automatisointi vaatii noin 10 000 toistoa.

Rentoutuminen on osa mielikuvaharjoittelua, tämän lisäksi olen kehittänyt suorituskykyä parantavia itsehoitoäänitteitä paketeiksi täsmällisesti eri urheilulajeja ajatellen.


Tällä hetkellä saatavissa olevat äänitepaketit lajeittain ovat:

  • Golf
  • Palloilulajit
  • Alppihiihto

Osaa äänitteistä voi käyttää lajista riippumatta erilaisiin urheilutilanteisiin, kuten mm. urheilijan flow:n syntymiseen, oman pelisuorituksen seuraamiseen ja omien taitojen tiedostamiseen, tulevaan otteluun valmistautumiseen ja vastustajan kohtaamiseen.

Urheiluvalmennettavien saavuttamia tuloksia ovat mm.

  • Tampere Unitedin liigamestaruus 2001
  • Alle 18-vuotiaiden MM pronssi 2000
  • Alppihiihdon masterluokan SM 55-vuotiaiden sarjassa 2011

Lue myös Tampere Unitedin maalivahdin Mikko Kavenin käyttökokemuksista.